Om mig

Hej mitt namn är Emely och jag är 15 år. Jag bor på en hästgård en bit utanför malmö där jag trivs jätte bra. Mamma och jag äger tillsammans en PRE valack vid namn Budda. Jag har ridit så länge jag kan minnas och har alltid älskar hästar och djur. Förutom en häst så har vi också 2 hundar, Mac och Celine och 1 stallkatt, Vimse. 
 
Mitt andra stora intresse är då såklart foto! För det mesta är det hästar som fångas på bild men även kan det bli natur bilder. Som en fotonörd använder jag mig av 2 olika kameror och några objektiv jag samlat på mig. Ni kan se mer om min kamerautrustning i menyn! Jag har fotat i princip hela mitt liv men det var för 2 år sedan som jag började mer seriöst. Det var även då som jag fick min första systemkamera. Jag driver ett häst-foto account på instagram som du kan checka in för daglig uppdatering! Min instagram hittar ni HÄR.